Bad bad boy

| No Comments | No TrackBacks
Apropo de articolul de mai jos cu interfaţa Gmail, am un dinte împotriva interfeţelor care provoacă frustrare. Un exemplu clar, aplicaţia online MyVodafone. Procesul de a te înregistra la ei este un adevărat test de răbdare iar reuşita o performanţă rară. Dincolo de faptul că Vodafone a schimbat bazele de date, ceea ce a avut ca şi consecinţă  faptul că vechiul meu ID şi parolă au devenit inutilizabile, noua înregistrare, din păcate nedusă la capăt, mi-a testat din greu nervii.

În prima fază, numele de utilizator nu se pupă cu mailul, apoi numărul de telefon cu codul fiscal. Apoi imaginile anti-spam, extrem de neclare, o idioţenie, m-au făcut să repet de 6-7 ori codul, ca în final, din nou, numărul de telefon să nu corespundă cu codul fiscal. Am un singur număr de telefon titular al contului, şi Epix un singur cod fiscal. Acesta din urmă, cu sau fără RO, depinde de cum m-a înregistrat Vodafone, ar genera doar două combinaţii posibile, le-am încercat pe ambele şi nimic. Am abandonat, deşi sunt un catâr al încercărilor de logare, duse la absurd. M-aţi dat gata, fraţilor!


No TrackBacks

TrackBack URL: http://www.epix.ro/cgi-bin/jurnal/mt-tb.cgi/70

Leave a comment